Bell Cosmetics - velká recenze

Naskytla se mi jedinečná možnost testovat luxusní dekorativní kosmetiku značky Bell Cosmetics! Než se pustím do podrobného zkoumání jednotlivých kousků, dovolte mi krátce tuto značku představit.


Bell Cosmetics vznikla v Polsku a již více než 30 let je lídrem na tamním trhu s dekorativní kosmetikou co se oblíbenosti a prodeje týče. Značka je známá ve více než 85 zemích celého světa a konečně vstupuje i na český trh! Svou oblíbenost si získává především vysokou kvalitou produktů za velmí příjemné ceny. Velkou výhodou je, že kosmetika je hypoalergenní a je tak velmi vhodná i pro zákazníky s citlivou pletí a očima, včetně těch používajících kontaktní čočky. 


TVÁŘ

Podkladová báze Mat&Smooth
 
Na tuto podkladovou bázi jsem byla hodně zvědavá. Mám mastnější pleť a tak je pro mě produkt, který matuje a vyhlazuje pleť a zároveň prodlužuje dobu, po kterou make-up vypadá jako právě nanesený, jako dar z nebes :) Balení báze je klasické s pumpičkou, která umožňuje při troše šikovnosti vytlačit pouze takové množství, které je třeba. Samotná báze je lehce narůžovělá, ale pleť nijak nezbarví. Je zcela bez parfemace, lehká, roztírá se velmi snadno. Pleť je okamžitě po nanesení jemnější, chvíli trvá než se zcela vsákne a nastoupí matující efekt. Ten není nějak extra výrazný, ale akorát tak, aby nebylo znemožněno snadné nanesení make-upu přílišným stažením a zmatněním. Při testování bylo venku poměrně chladno, přesto se mi po pár hodinách na čele a bradě začala objevovat známá lesklá místa:/ Výdrž tedy není výraznější oproti jiným podkladovým bázím (zatím jsem opravdu nenašla tu, která by mi zajistila matnou pleť po celý den), ale zase je třeba vzít v úvahu, že já jsem opravdu "případ" :)) Takže celkově hodnotím bázi jako příjemnou.





Tekutý korektor Secretale Lift Active
Obal korektoru vypadá na první pohled hezky, díky zlatému zdobení působí až luxusně. Uzávěr je šroubovací, aplikátor klasické velikosti i tvaru. Popis korektoru slibuje účinné maskování známek únavy a tmavých kruhů pod očima. A to se taky potvrdilo. Mám opravdu výrazné, tmavé kruhy pod očima (BTW poradí někdo co na to?) a korektor si s nimi skvěle poradil. Zvolila jsem odstín 02, který spíš odpovídá odstínu mé pleti. Pro výraznější projasnění očního okolí bych asi potřebovala světlejší odstín, ale i tak bylo zakrytí nedokonalostí a tmavých míst na obličeji (kruhy, pigmentové skvrny, akné) výrazné! Mile mě překvapilo, že nezalézá do vrásek (možná i díky podkladové bázi?) a ani po přepudrování nepůsobí efektem masky. Co je ale opravdu skvělé je výdrž! Po celém dni držel pod očima jako přibitý, a to jsem se potila, dítě mi otlapkávalo obličej, ukápla slza při zafoukání větru...Celkově tedy hodnotím produkt jako skvělý a určitě doporučuji!





Pudr Secretale Mat Touch
Pudr je v jednoduchém, pěkném obalu bez zrcátka. Na první pohled zaujme vytlačený vzor, který působí opravdu luxusně a je jakýmsi poznávacím znamením pro všechny pudrové výrobky značky Bell cosm. Odstín 01 se přizpůsobí barvě podkladu, ať už použijete make-up či zmatňujete přímo pleť. Jako fixátor make-upu funguje výborně a pleť je po jeho použití příjemně hebká a sametová. Zde nemám co vytknout ;)



Tvářenka Soft Blush Secretale
Tahle tvářenka je tak roztomilá, že mi až bylo líto ji vůbec použít a zničit ten krásný reliéf. Ale samozřejmě jsem neodolala, protože odstín 04 Satin Pink je přesně taková ta "třešinka na dortu", která dodá konečnému vzhledu svěžest a krásně rozjasní pokožku. Navíc díky obsahu speciálně získaného křemíku opticky vyhlazuje nedokonalosti a zanechá tváře příjemně hebké. Pigmenty jsou krásně syté, konzistence není nijak prašná a velmi snadno a rovnoměrně se nanáší bez vzniku skvrn a pruhů. Něco mi říká, že tohle bude jeden z mých nejoblíbenějších pomocníků pro každodenní make-up! ;)




OČI

Mono stíny Secretale Mat Eyeshadow
Odstíny, které jsem obdržela na testování jsou opravdu nádherné a tak krásně spolu ladí, že bych si je klidně představovala i v nějaké paletce. Jednotlivě ale rozhodně taky udělají parádu. Jsou nádherně jemné, krémové a se sametově matným finišem. Sytá pigmentace usnadňuje aplikaci, stíny nepráší a dokonale přilnou na pokožku víčka bez nepříjemného stékání do očních záhybů. I bez podkladové báze mi vydržely na očích celý den a vypadaly dokonale. Tyto stíny rozhodně doporučuji!




Paletka Secretale Eyeshadow Kit
Oproti matným mono stínům, barvy v této paletce obsahují jemně namleté třpytky pro výraznější a slavnostnější look. Odstíny jsou zvoleny tak, aby dohromady vytvořily ideální kombinaci pro dokonalé vystínování oka. Stejně jako u mono stínů, i s paletkou se pracuje jedna báseň. Barva krásně drží na víčku a lze ji aplikovat i s pomocí navlhčeného štětce. Efekt je pak o to výraznější ;)




Tužka Precision Eyeliner Pencil
Krásný stříbrný obal zaujme na první pohled. Jinak je tužka klasická s vytahovací náplní. Měla jsem možnost vyzkoušet sytě černou a černou se třpytkami. S tužkou se pracuje velmi dobře, tuha je akorát pružná, barva krásně chytá na kůži, na pudrových stínech i na vlhkém vnitřním víčku oka. Černá se třpytkami se perfektně hodí na slavnostnější líčení. S koupí této linky určitě neprohloupíte;)







RTY

Rtěnka Mat Liquid Lipstick
Tak tohle je opravdový držák! Matné rtěnky poslední dobou hodně vyhledávám a troufám si tvrdit, že ze všech, které jsem zatím vyzkoušela (a že jich je), tahle má rozhodně největší výdrž. Balení je tak akorát do kabelky, uzávěr šroubovací a aplikátor klasický s kulatou špičkou. Co jsem vypozorovala u rtěnek této značky, všechny opravdu nádherně voní! Stejně jako u většiny matujících rtěnek, i u této je třeba dávat pozor na to, abyste před nanesením měli vyhlazené rty bez šupinek a nerovností. Rtěnka totiž každou takovou nedokonalost 100x zvýrazní. Doporučuji tedy před natřením rtů provést jemný peeling (např. cukr s medem;) ) nebo hydrataci pomocí balzámu. Taky zde platí čím míň, tím líp :) U prvního pokusu jsem si rty natřela více vrstvami, nechala zaschnout a poté ještě přetřela, což vytvořilo nehezký viditelný efekt. Na druhý pokus jsem si nanesla už pouze jednu vrstvu, která po zaschnutí držela jako přibitá a vypadala moc pěkně. Barva se neobtiskává a drží na rtech po pití horkého svařáku i po jídle. Ze rtů jsem ji dostala až s pomocí micelární vody. Odstín 101 Sopot je opravdu nádherný, sytý a tmavě šedo-růžový. Pokud jste propadla trendu matných rtů, určitě doporučuji tuhle rtěnku vyzkoušet! ;)




Rtěnka Powder Lipstick
Tuto rtěnku jsem si ze všech testovaných oblíbila nejvíc. Je v praktickém balení velikosti pera a samotná náplň je vysouvací dle potřeby. Rtěnka opět krásně voní a na rtech je opravdu moc příjemná. Zanechává je sametové, vláčné a zmatněné. Není tak otěru-odolná jako tekutá matná rtěnka, ale zase rty tolik nestahuje. Barva je krásně sytá a stačí jedno přetření a máte hotovo :) Jídlu ani pití neodolá, ale na druhou stranu to ani nikdo neslibuje:)  Já jsem si vybrala odstín 06, což je taková ideální barva na podzim/zimu. Za mě rtěnka opravdu TOP!





Rtěnka Liquid Lip Lacquer
Nenechte se zmást názvem Lacquer, tedy doslova lak na rty. Co znám laky na rty od jiných značek, jsou to spíš rtěnky na způsob "vpití" barvy do rtů, případně fixy. Tato rtěnka je pro mě ale spíš jako hebký, jemně zbarvený a třpytivý lesk na rty. Možná u ostatních barev bude efekt výraznější, ale u odstínu 03 (jemná růžová) se jedná opravdu spíš o lesk na rty. Oproti běžnému lesku má ale určitě delší výdrž a sytější pokrytí. Navíc rty opticky zvětšuje a příjemně vyhlazuje! Ze všech tří produktů na rty mě nicméně tento nadchl nejmíň.





NEHTY

Lak Secretale Gel UV
Tento lak jsem dostala ve dvou odstínech, 05 světlá baby pink a 09 sytě červená. Lak jsem nejprve vyzkoušela v jedné vrstvě a musím říct, že krytí je opravdu skvělé. Stačila by i ta jedna vrstva, ale pro dosažení dokonalého efektu jsou určitě lepší dvě vrstvy. Potom lak opravdu vypadá jako gelový. Protože jsem nepoužila finální bezbarvý primer lak, výdrž se tak zkrátila a po 3-4 dnech se barva na špičkách začala olupovat. Výdrž je tedy spíše průměrná, ale zase za efekt gelových nehtů bez použití UV lampy to určitě stojí vyzkoušet ;)







Celkově musím říct, že jsem ze značky Bell Cosmetics opravdu nadšena! Co mě ještě láká na vyzkoušení je některý z make-upů, nejvíce asi 5in1 Foundation. Tak na ten třeba napíšu recenzi zase příště;) Moc děkuji za poskytnutí těchto úžasných produktů na testování! :)

Momentálně je u nás kosmetika k dostání pouze u výhradního prodejce Bell Cosmetics ZDE. Snad se časem dostane i do drogerií nebo kamenných prodejen, jako je tomu například na Slovensku nebo v Polsku. 

Zaujaly Vás produkty? Pořídíte si některý z produktů na základě recenze? Máte osobní zkušenost s touto skvělou dekorativkou? Dejte mi vědět do komentářů ;)

Komentáře

  1. Popravde je mi ľúto, že som ešte nevyskúšala žiadny produkt tejto značky, páči sa mi a tu ma najviac zaujala tvárenka a púder.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky